Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
23 листопада 2016 року у приміщенні Корольовського районного суду за адресою м. Житомир, м-н. Соборний 1, зал 5-К відбулися збори працівників апарату суду.
Керівник апарату Хоцька Людмила Миколаївна провела навчання працівників апарату суду на тему: «Правила етики спілкування з людьми з інвалідністю».
Людмила Миколаївна розповіла, що на сьогоднішній день, широкий спектр проблем людей з інвалідністю в Україні свідчить про необхідність посиленої і комплексної уваги до них з боку держави й суспільства. Як свідчить практика, значна частина положень соціально- економічної політики щодо інвалідів застаріла і не відповідає потребам сьогодення, та не узгоджується із загальновизнаними міжнародними нормами і стандартами, тому існуюча система правового та соціального захисту інвалідів потребує суттєвих змін і доповнень та модернізації.
Наголосила на нормативно-правових актів, які закріплюють за людьми з інвалідністю рівний доступ до усіх сфер життя, в т.ч. і до правосуддя. Найважливішим і основним в цьому плані є Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», від 21 березня 1991р. № 875-12. Даний закон визначає необхідність «Створення умов для безперешкодного доступну інвалідів до соціальної інфраструктури». Обговорили Правила етики спілкування з людьми з інвалідністю, поведінку працівника суду з особами, що мають вади опорно-рухового апарату, вади слуху і мови, вади зору.
Керівник апарату звернулась до працівників з проханням шанобливо і уважніше ставитись до людей з обмеженими можливостями.
Секретар суду Сидорук О.М. завершила збори доповіддю про будівельні та архітектурні норми України, що враховують потреби інвалідів та інших мало мобільних груп населення. Нагадала працівникам Корольовського районного суду правила спілкування з людьми з інвалідністю. Оксана Михайлівна наголосила, якщо в суд звертається особа, що має інвалідність, то потрібно трактувати її в першу чергу як клієнта, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні.