flag Судова влада України

У зв'язку проведенням технічних робіт окремі функціональні можливості сайту можуть працювати в обмеженому режимі.

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Організаційні зміни, які стосуються приймання і видачі процесуальних документів

01 листопада 2021, 09:18

Починаючи з 30 жовтня на території Житомирської області запроваджено «червону» карантинну зону.

Рішенням зборів суддів № 7 від 28.10.2021 року внесено зміни у графік організації роботи відділів Корольовського районного суду міста Житомира.

Загальний відділ (каб.105), відділ організаційного забезпечення з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушеня (каб.113), відділ організаційного забезпечення з розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушеня (каб.305) здійснюють прийом документів:

Понеділок – четвер з 09:00-16:00;

П’ятниця з 09:00 – 15:00.

Видача копій усіх процесуальних документіввиготовлених за поданими попередньо заявами, здійснюється головним спеціалістом загального відділу у кабінеті №113-а з понеділка по четвер з 09:00-16:00, п’ятниця з 09:00 – 15:00 через 5 робочих днів після подачі відповідної заяви.

Видача копій документів, які містяться в архіві суду – через 10 робочих днів із дня подачі заяви.

Пресслужба