Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За звітний період до Корольовського районного суду м. Житомира надійшло у загальній кількості 65 звернень, які розглянуто в строк до 15 днів. Із них: від громадян – 15, юридичних осіб – 14, вищих органів влади 1, інших - 35. Нерозглянутих звернень не залишилось.
Усі звернення були розглянуті по суті, залишених без надання відповіді, з причин неналежного оформлення (на підставі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян») не було.
Пропозиції, заяви і скарги реєструються у загальному порядку у відповідному журналі реєстрації таких документів. Про результат розгляду особи повідомляються переважно письмово. Інколи, за їх бажанням отримували відповіді особисто у приміщенні суду. Щодо скарг, то за звітний період таких надійшло 6. Кожній із яких надана оцінка, усі скарги розглянуті відповідно до вимог. У ході розгляду та опрацювання скарг із працівниками суду обговорено описані у скаргах ситуації. За результатами бесіди працівниками прийматимуться міри задля уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Усі звернення, що надходять до Корольовського районного суду м. Житомира фіксуються у окремі провадження із картками реєстрації заяв та скарг, із відмітками у відповідних пунктах щодо ходу виконання.
Письмові відповіді, пов’язані з розглядом звернень громадян, мотивовані і відповідають нормам чинного законодавства.
Корольовським районним судом м. Житомира ведеться особистий прийом громадян керівництвом суду і здійснюється він виключно з питань організації діяльності суду. Так, за звітний період розглянуто 4 таких звернення.
Також Корольовським районним судом м. Житомира було розглянуто 18 запитів на отримання публічної інформації. Запити здебільшого стосувалися інформації щодо руху справи, про кількість працівників апарату суду. Відповіді на запити надавалися в установленому законом порядку, керуючись нормами Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Консультант суду
(із забезпечення зв’язків із ЗМІ)