Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За І квартал 2019 року до Корольовського районного суду м. Житомира надійшло у загальній кількості 28 звернень. 26 із яких розглянуто в строк до 5 днів, 1 звернення до 15 днів. У зв’язку із перебуванням головуючого судді у запитуваній справі у відпустці, на кінець звітного періоду 1 звернення залишилось нерозглянуте.
Усі звернення були розглянуті по суті, залишених без надання відповіді, з причин неналежного оформлення (на підставі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян») не було.
Пропозиції, заяви і скарги реєструються у загальному порядку у відповідному журналі реєстрації таких документів. Про результат розгляду особи повідомляються переважно письмово. Інколи, за їх бажанням отримували відповіді особисто у приміщенні суду.
У Корольовському районному суді м. Житомира робота зі зверненнями громадян ведеться на підставі таких нормативних актів:
- ст.40 Конституції України від 26.06.1996 р.;
- Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 653-14;
- Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII, нова редакція від 13.01.2011р. №2938;
- Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.11 р.
№ 2939-VI.
- Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядуванню, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 (зі змінами);
- Інструкція з діловодства в апеляційному загальному суді, затверджена наказом ДСАУ від 17 грудня 2013 року №173;
- Законів України «Про статус народного депутата України» від 17 листопада 1992 року №2790, «Про статус депутатів місцевих рад» від 11 липня 2002 року №93, в частині розгляду депутатських звернень і запитів.
Усі звернення, що надходять до Корольовського районного суду м. Житомира фіксуються у окремі провадження із картками реєстрації заяв та скарг, із відмітками у відповідних пунктах щодо ходу виконання. Письмові відповіді, пов’язані з розглядом звернень громадян, мотивовані і відповідають нормам чинного законодавства.
Корольовським районним судом м. Житомира ведеться особистий прийом громадян керівництвом суду і здійснюється він виключно з питань організації діяльності суду. Так, за звітний період розглянуто 2 таких звернення.
Також Корольовським районним судом м. Житомира було розглянуто 7 запитів на отримання публічної інформації. Керуючись ч. 1 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідальним працівником суду такі запити оперативно опрацьовувалися, і запитувачам у строки надавалася запитувана інформація.
Консультант суду (із забезпечення зв’язків із ЗМІ)