Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Доволі часто мають місце випадки, коли учасники судового процесу за кілька хвилин до початку розгляду справи, а подекуди навіть під час судового засідання, або після його закінчення надсилають до суду клопотання про відкладення розгляду справи. Такі дії спричиняють певні труднощі працівникам апарату суду, які реєструють та опрацьовують документи, що надходять до суду в електронній формі. Адже, відповідно до п. 8.2.21. Положення про порядок використання ресурсів локальної обчислювальної мережі в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях Державної судової адміністрації України, місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затвердженого наказом ДСА України від 04.12.2013 № 164, відповідальний працівник суду зобов'язаний перевіряти електронну поштову скриньку не менше 2 разів на день (на початку першої та другої половин робочого дня). Зверніть увагу, що саме у Ваших інтересах максимально вчасно надіслати до суду клопотання про відкладення судового розгляду.
Крім того, такі дії, створюють незручності й учасникам судового процесу, оскільки неявка однієї зі сторін викликає зрозуміле невдоволення інших учасників, які добросовісно виконують свої процесуальні обов'язки, відкладають важливі справи, щоб прибути в судове засідання.
Тому, з метою своєчасного інформування суддів про наявність клопотання про відкладення судового засідання, рекомендуємо ЗАВЧАСНО повідомляти суд про неможливість із поважних причин прибути в судове засідання.
Зауважуємо, що документи, які створені та надіслані в електронному вигляді, які надсилаються на офіційну електронну адресу суду відповідно до ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» завершуються накладенням електронного підпису. Електронний підпис використовується для ідентифікації автора електронного документа.
Отриманий відповідно до Закону електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису та використовується фізичними та юридичними особами – суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Враховуючи викладене, звертаємо увагу на обов’язковість підписання електронного документа особистим електронним цифровим підписом, який надаватиме можливість ідентифікувати автора документа, а також підтверджуватиме, що відповідний документ є оригіналом.
Дякуємо за розуміння!
Пресслужба суду