flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Ознайомлення з матеріалами судової справи в Електронному кабінеті.

03 квітня 2024, 11:15

До Електронного кабінету користувачів Електронного суду(далі–ЕС) передаються наступні типи електронних примірників документів по судовій справі з автоматизованої системи документообігу суду (далі-АСДС):

1) реєстраційна картка вхідного документа;

2) реєстраційна картка вхідної електронної пошти;

3) протоколи автоматизованого розподілу справи (повторного, визначення слідчого судді тощо);

4) судові рішення;

5) документи, що переведені до статусу «Оригінал»;

У разі необхідності внесення у згадані комп’ютерні програми сканованих документів або інших файлів - такі документи необхідно прикріплювати до вищевказаного переліку документів, оскільки в іншому випадку це буде однією з причин не відображення в Електронних кабінетах користувачів матеріалів судової справи.

Можливість дистанційного ознайомлення з матеріалами судової справи в Електронному кабінеті надається користувачу у разі внесення судом інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або паспортні дані, або ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника судового процесу в статистичну картку АСДС.

У разі надсилання користувачем документів у справі за допомогою власного Електронного кабінету ідентифікаційні дані користувача вносяться до АСДС в автоматичному режимі.

У разі надсилання особою документів у справі в паперовій формі її ідентифікаційні дані вносяться до АСДС працівником суду в обов'язковому порядку. У разі відсутності в поданих документах ідентифікаційних даних учасника справи такі дані вносяться працівником суду одразу після їх отримання судом, в тому числі й за поданими учасниками справи заявами, наприклад як заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді.

Документи, створені у АСДС, в статусі оригінал та направлені до ЄДРСР в автоматичному режимі направляються до кабінету користувача ЕС. Необхідно зазначити, що процес синхронізації з кабінетом може тривати деякий час, залежно від навантаження та довжини черги. У разі відсутності процесуального документа заявнику, першочергово, необхідно звертатися до відповідальних співробітників апарату суду.

 

Адвокат може отримати доступ до справи:

  • через функціонал електронного ордера;
  • коли його додадуть як учасника справи.

 

Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року затвердження Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі –ЄСІТС). Згідно з яким, користувач який підтвердив свої повноваження адвоката, має можливість видати ордер на конкретну справу для отримання в автоматичному режимі доступу до документів у справі або загальний ордер , тобто без зазначення номера справи для представлення інтересів фізичних та юридичних осіб, які не мають власних зареєстрованих Електронних кабінетів. За наявності у користувача зареєстрованого Електронного кабінету ордер не створюється. Після отримання адвокатом доступу до конкретної справи до Автоматизованої системи документообігу суду в автоматичному режимі засобами ЄСІТС надсилається відповідне повідомлення із зазначенням інформації про справу та адвоката.

 

Пресслужба.